Operator Systemu zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań aby prace zamówione i wykonane w systemie druk.net.pl były wolne od wad jakościowych.
Prace dostarczone w formie pliku graficznego drukowane są w postaci „tak jak jest”. Operator druk.net.pl nie ma obowiązku sprawdzania, wprowadzania poprawek ani modyfikacji dostarczonych plików.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że zna ograniczenia techniczne i cechy druku wykonanego w techologii druku cyfrowego Xerox, HP Indigo, druku ploterowego oraz druku offsetowego, a w szczególności możliwą rozbieżność w kolorystyce prac wykonanych w tych technologiach. Szczególne cechy dla każdej z technologii druku dostępne są w opisie przy każdym z produktów oferowanych w systemie druk.net.pl.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że rozbieżności w kolorystyce wydrukowanych prac w stosunku do obrazu wyświetlanego na monitorze komputerowym są naturalne i ściśle zależne od klasy monitora i jakości jego kalibracji
Reklamacje dotyczące niezgodności kolorystyki w stosunku do oczekiwań będą rozpatrywane wyłącznie w wypadku wykonania uprzednio wydruku próbnego. Wykonawca akceptuje jedynie wydruki próbne wykonane w systemie druk.net.pl. Wydruk próbny musi być wykonany w tej samej technologii i na takim samym podłożu jak docelowy nakład. Dla druku offsetowego wydrukiem próbnym jest digital proof wykonany przez druk.net.pl. Użytkownik akceptuje niewielkie odchyłki kolorystyki pracy jakie mogą wystąpić pomiędzy wydrukiem próbnym a wydrukiem z zamówionego nakładu.
Reklamacje dotyczące niezgodności z zamówieniem muszą zostać zgłoszone w formie pisemnej (e-mail) w możliwie najkrótszym czasie od odbioru pracy. Powtórne wykonanie zlecenia lub zwrot zapłaty może nastąpić wyłącznie po zwróceniu Wykonawcy zamówionego nakładu. Reklamacje wysyłane są serwisem kurierskim na koszt Wykonawcy.
Operator zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w ciągu 3 dni roboczych i poinformowania o jej wyniku użytkownika.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie powinny być zgłoszone w momencie odbioru towarów. Jeżeli nie ma takiej możliwości, należy zgłosić uszkodzenie do Operatora pisemnie np. pocztą e-mail z dołączeniem opisu rodzaju uszkodzenia. Jeżeli jest taka możliwość — należy dołączyć fotografię uszkodzenia.